- Тотальная распродажа до -80%
-
Автономные гаджеты
-
Техника EcoFlow
-
Техника Apple
-
Техника Xiaomi
-
Смартфоны и телефоны
-
Планшеты и книги
-
Смарт-часы и гаджеты
-
Наушники и акустика
-
Ноутбуки и ПК
-
Игровые консоли и гейминг
-
Телевизоры и проекторы
-
Фото и видео
-
Аксессуары для гаджетов
-
Бытовая техника
-
Товары для дома и сада
-
Красота и здоровье
-
Автотовары и инструменты
-
Спорт, туризм, развлечения
-
Одежда, обувь, аксессуары
- Б/У и уценка
- Акции и скидки
Договір публічної оферти на сервісне обслуговування
Договір публічної оферти на сервісне обслуговування
Загальні положення
Цей договір є публічним і є офіційною пропозицією ТМ touch.com.ua, далі за текстом — «Продавець/Виконавець», укласти Договір на надання послуг сервісного обслуговування, далі за текстом — «Договір», для отримання комплексу послуг технічного обслуговування (далі за текстом — «Послуги»/ «Послуга») товарів, під час прямого/дистанційного звернення до сервісного центру або магазинів Продавця/Виконавця та розміщує його на офіційному інтернет-сайті Продавця touch.com.ua (далі - "Інтернет-сайт"), використання сайту означає, що Ви ознайомлені з умовами і положеннями цього договору, а також є Вашою повною і беззаперечною згодою з усіма умовами і положеннями цього договору публічної оферти та прирівнюється до підписання договору обома сторонами. Умови цього договору є обов’язковими до виконання обома сторонами, у разі, якщо Ви незгоді з умовами наведеними у цьому договорі публічної оферти, Ви повинні утриматися від використання сайту touch.com.ua. Моментом повного та безумовного прийняття Покупцем пропозиції Продавця (акцептом) умов цього договору, вважається факт оплати, Покупцем, замовлення на інтернет-сайті Продавця.
Поняття та визначення
У цій оферті, якщо контекст не вимагає іншого, наведені нижче терміни мають такі значення:
• «Акцепт» - надання Покупцем безумовної згоди на укладення цього Договору та повне прийняття його умов та положень, без підписання письмового примірника Сторонами.
• «Товар» - моделі, аксесуари, комплектуючі та супровідні предмети;
• «Інтернет-магазин» - відповідно до Закону України «про електронну комерцію», засіб для подання або реалізації товару, роботи чи послуги шляхом вчинення електронної угоди.
• «Продавець/Виконавець» - ТМ touch.com.ua
• «Споживач» - фізична особа, що досягла 18-річного віку і здійснює замовлення послуг на надання гарантійного ремонту, платного ремонту, технічного обслуговування; представлення інтересів перед авторизованими сервісними центрами протягом строку дії гарантії, наданої Продавцем (в цьому випадку Продавець/Виконавець вважається уповноваженим цим договором на представлення її інтересів перед третіми особами/авторизованими сервісними центрами та на вчинення будь-яких правочинів для успішного виконання зобов'язань відповідно до цього Договору; зберігання Товару, після виконання робіт; правом розпорядження.
• «Сторони» – Продавець/Виконавець та Споживач
• «Діагностика» - це комплексна перевірка, огляд Товару на предмет виявлення ушкоджень/дефектів/поломок, та визначення попередньої вартості ремонту та/або технічного обслуговування.
• «Ремонт» – це відновлення працездатності Товару, шляхом заміни запасних частин, вузла або його складової, відновленням вузла або його складової з наступним тестуванням та діагностикою тощо.
• «Технічне обслуговування» – профілактичний комплекс робіт для підтримки нормальної роботи пристрою, включає в себе певний ряд послуг, який не потребує механічного втручання.
• «Договір на надання послуг сервісного обслуговування» - правочин, що регулює відносини між Споживачем та Продавцем/Виконавцем, щодо надання послуг на умовах, встановлених Продавцем.
• «Акт прийому товару» – документ, що підтверджує факт передачі товару Користувачем Продавцю/Виконавцю.
1. Предмет договору
1.1 Предметом цього Договору є надання Виконавцем Споживачу послуг з гарантійного ремонту (в т.ч. ремонту за Гарантією розширеного сервісу), платного ремонту, діагностики, технічного обслуговування, представлення інтересів Споживача в сторонніх авторизованих сервісних центрах протягом всього гарантійного терміну, що надає право Продавцю/Виконавцю бути уповноваженим цим договором на вчинення будь-яких правочинів для задоволення інтересів Споживача перед третіми особами та авторизованими сервісними центрами для успішного виконання зобов’язань відповідно до цього Договору; зберігання Товару, після виконання робіт; правом розпорядження.
1.2 Доказом приймання (передачі) Товару від Споживача Продавцю/Виконавцю та надання згоди на проведення діагностики та ремонту слугує Акт прийому товару (Примірники актів наведені в Додатку №1 до цього Договору).
1.3 Продавець/Виконавець, задля успішного виконання своїх зобов’язань перед Споживачем має право залучати третіх осіб на власний розсуд, обирати і замінювати їх в процесі надання послуг за власним бажанням чи потребою.
2. Умови надання послуг
2.1. Споживач, для отримання послуги з гарантійного ремонту (в т.ч. ремонту за Гарантією розширеного сервісу), платного ремонту, діагностики, технічного обслуговування, може звернутись особисто до магазину чи сервісного-центру Продавця/Виконавця або за допомогою доставки.
2.2. При доставці до точки отримання Продавцем/Виконавцем товару, Споживач користується іншими Службами доставки (далі Компанії – перевізники), використовуючи послуги Компанії-перевізника Споживач безумовно і у повному обсязі погоджується з правилами перевезення вантажів таких Компаній-перевізників. Реквізити та правила для звернення за допомогою доставки, у вільному доступі розміщені на офіційному інтернет-сайті Продавця.
2.3. Під час приймання товару від Споживача в сервісному центрі та магазинах Продавця, проводиться лише зовнішній огляд товару та опис його стану, який відображається в Актах прийому товару. Такий вид огляду є первинним і не передає повністю актуальний зовнішній стан, внутрішній стан і працездатність товару в цілому. Опис стану обладнання, складений на підставі поверхневого зовнішнього огляду, не може тлумачитися Сторонами як остаточне заключення щодо фактичного стану обладнання на момент приймання. Додаткові зовнішні та внутрішні дефекти, а також недоліки працездатності та ін. можуть бути виявлені лише під час додаткової, повної, діагностики.
2.4. При зверненні Споживача до Продавця/Виконавця шляхом використання послуг Компанії-перевізника, тільки після отримання товару в сервісному центрі Продавця/Виконавця, проводиться лише зовнішній огляд товару та опис його стану, який відображається в Актах прийому товару. Такий вид огляду є первинним і не передає повністю актуальний зовнішній стан, внутрішній стан і працездатність товару в цілому. Опис стану обладнання, складений на підставі поверхневого зовнішнього огляду, не може тлумачитися Сторонами як остаточне заключення щодо фактичного стану обладнання на момент приймання. Додаткові зовнішні та внутрішні дефекти, а також недоліки працездатності та ін. можуть бути виявлені лише під час додаткової, повної, діагностики. Після складання Акта прийому товару, його електронна копія відправляється Споживачу у будь-який зручний спосіб (Viber, Telegram) на номер телефону, який вказано Відправником товару згідно декларації від компанії перевізника або на електронну пошту якщо така закріплена в базі Продавця, за номером телефону фактичного відправника товару. Акцептом Акта прийому товару та умов обслуговування які вказані безпосередньо в самому акті, є факт відправлення його електронної копії фактичному Відправнику товару.
2.5. Після проведення повної діагностики Товару та підтвердженні наявності або відсутності дефекту, визначається: чи є дефект гарантійним випадком, чи стався з вини Споживача, виконання необхідних робіт, термін їх виконання та ін. якщо такі потрібно проводити для подальшого користування Товаром. Про необхідність і умови виконання таких робіт, а також про відмову в наданні Послуг, Продавець/Виконавець інформує споживача шляхом телефонного дзвінку та/або SMS-листуванням (в т.ч. шляхом використання месенджерів таких як Viber або Telegram) – за телефоном зазначеним у Акті прийому товару.
Виконавець може відмовити в гарантійному обслуговуванні в разі:
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- виявлення порушень правил використання;
- виявленні механічних чи інших пошкоджень, які виникли через умисні або необережні дії споживача або третіх осіб;
- порушення цілісності гарантійних пломб;
- виявлення зміни, видалення чи пошкодження серійного номеру або MAC-адресу, які знаходяться в пам'яті пристрою і не можуть бути більше встановлені.
- якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.
2.6. Гарантійні звернення та Звернення згідно Сертифікату розширеного сервісу (Гарантія розширеного сервісу) обслуговуються згідно умов, які наведені у відповідному Акті прийому товару і можуть включати в себе необхідність виконання робіт як на безоплатній основі так і на платній основі.
2.7. У разі необхідності проведення ремонту на платній основі, з Споживачем погоджують перелік, об’єм, строки та вартість Послуг, Продавець/Виконавець інформує Споживача, шляхом телефонного дзвінку та/або SMS-листуванням (в т.ч. шляхом використання месенджерів таких як Viber або Telegram) – за телефоном зазначеним у Актах прийому товару. Продавець/Виконавець приступає до виконання робіт тільки після погодження додаткових умов зі Споживачем. У разі необхідності додаткових робіт та використанні додаткових матеріалів, Продавець/Виконавець має право провести додаткові роботи з використанням додаткових матеріалів, попередньо погодивши проведення робіт та використання матеріалів зі Споживачем, за тарифами Продавця/Виконавця.
2.8. При механічному пошкодженні пристроїв можуть проявлятись супутні дефекти в роботі пристрою, які могли виникнути саме через механічне ушкодження і які можуть проявлятись після виконання робіт сервісним центром. Сервісний центр не несе відповідальності за прояв сторонніх дефектів в пристроях з механічними пошкодженнями.
2.9. При обслуговуванні за Сертифікатом розширеного сервісу пристрій, який був зданий з механічним пошкодженням, не підлягає поверненню грошових коштів в повному обсязі або обміну на новий, і може обслуговуватись за Сертифікатом розширеного сервісу до повного усунення недоліків.
2.10. При неможливості усунути недолік, який виник додатково в пристрої, що попередньо мав механічне пошкодження і обслуговувався/обслуговується за Сертифікатом Розширеного Сервісу, через відсутність запасних частин, споживач має право скористатись функцією Сертифікату Розширеного Сервісу для отримання грошової компенсації за послугою Сертифікату Розширеного Сервісу (BackBuy) або очікувати надходження необхідних запасних частин для виконання ремонту і усунення недоліку.
2.11. Термін сервісного обслуговування складається з діагностики протягом 14 днів. В ході якої визначається гарантійність товару і самого обслуговування. У разі відсутності необхідних запасних частин термін безкоштовного усунення недоліків обчислюється з моменту їх надходження на склад сервісного центру, але загалом не може перевищувати 60 діб з дати прийняття виробу на ремонт, без урахування термінів доставки (згідно з ст.8. п.6 Закону України «Про захист прав споживачів»). При обслуговуванні за Сертифікатом розширеного сервісу (Гарантія розширеного сервісу) термін виконання робіт може бути подовжений Продавцем/Виконавцем, у разі, якщо надання послуг по ремонту в зазначений термін неможливе у зв'язку з відсутністю необхідних деталей та/або складністю робіт, термін надання таких послуг може бути подовжений до повного їх виконання, Споживачу повідомляється про подовження терміну виконання необхідних робіт, у спосіб телефонного та/або SMS – інформування (в т.ч. месенджери) за телефоном зазначеним у Акті прийому товару.
2.12. Після завершення робіт (надання Послуг), або відмові в наданні Послуг, Продавець/Виконавець повідомляє Споживача шляхом телефонного дзвінку та/або SMS-листуванням (в т.ч. шляхом використання месенджерів таких як Viber або Telegram) – за телефоном зазначеним у Акті прийому товару. Фактом успішного надання послуг, або відмови в наданні Послуг, є відповідний Акт (Акт Виконаних Робіт, або Акт технічного огляду та діагностики), який надається після завершення діагностики, сервісного обслуговування чи ремонту і підписується Сторонами в момент отримання товару Споживачем. Відповідний Акт (Акт Виконаних Робіт, або Акт технічного огляду та діагностики), є підставою для оплати послуг Продавця/Виконавця, якщо це є необхідним, окрім ремонтів наданих на безоплатній основі (гарантійні). Після отримання оплати Виконавець повертає Споживачу товар, що підтверджується підписом у відповідному місці Акта прийому товару. Гарантія на виконані роботи та замінені запасні частини складає - 1 (один) місяць з дати отримання товару після обслуговування та надається за наявності підписів Сторін на двох примірниках відповідного Акта.
2.13. При зверненні Споживача до Продавця/Виконавця шляхом використання послуг Компанії-перевізника, електронна копія відповідного Акта (Акт Виконаних Робіт, або Акт технічного огляду та діагностики), відправляється у будь-який зручний Продавцю/Виконавцю месенджер на номер телефону, який вказано Відправником товару згідно декларації від компанії перевізника або на електронну пошту якщо така закріплена в базі Продавця/Виконавця, за номером фактичного відправника товару, а також, фізична копія акту, яка відправляється Споживачу разом із товару, після завершення ремонту, діагностики, сервісного обслуговування. Акцептом відповідного Акта (Акт Виконаних Робіт, або Акт технічного огляду та діагностики) є факт відправлення його електронної копії у будь-який зручний Продавцю/Виконавцю месенджер на номер телефону, який вказано Відправником товару згідно декларації від компанії перевізника або на електронну пошту якщо така закріплена в базі Продавця/Виконавця, за номером телефону фактичного відправника товару фактичному Відправнику товару, а також факт відправлення Товару після завершення надання Послуг за реквізитами, які попередньо були погоджені зі Споживачем шляхом телефонного дзвінку та/або SMS листуванням (в т.ч. шляхом використання месенджерів таких як Viber або Telegram) – за телефоном зазначеним у Акті прийому товару.
2.14. Після завершення надання Послуг, Споживач зобов’язаний отримати Товар в приміщенні магазинів або сервісному центрі Продавця/Виконавця у найкоротший термін, але не пізніше терміну зазначеному в Актах прийому товару.
2.15. Якщо після завершення надання Послуг у Споживача виникли претензії до якості наданих Продавцем/Виконавцем послуг, він має написати вмотивовану відмову від отримання наданих послуг та повернути Товар на додаткову діагностику.
2.16. Якщо Споживач відмовляється від підписання відповідного Акта (Акт Виконаних Робіт, або Акт технічного огляду та діагностики), і відсутності вмотивованої відмови, відповідний Акт (Акт Виконаних Робіт, або Акт технічного огляду та діагностики), вважатиметься підписаним, і надані послуги – прийнятими Споживачем, лише за наявності підпису Продавця/Виконавця.
2.17. З дати завершення ремонту/діагностики/технічного обслуговування, виріб безкоштовно зберігається на складі виконавця на протязі 10 (десяти) календарних діб, від дати інформування Споживача шляхом телефонного дзвінку та/або SMS-листуванням (в т.ч. шляхом використання месенджерів таких як Viber або Telegram) – за телефоном зазначеним у Акті прийому товару. При перевищенні вказаного строку зберігання, кожна додаткова доба зберігання оплачується Споживачем в розмірі 20 гривень за добу. До моменту оплати послуг зі зберігання, Виконавець має право притримати видачу відремонтованого виробу. У разі, коли Споживач не з’явиться за одержанням виробу протягом 3 (трьох) місяців, рахуючи від дати інформування про завершення робіт (наданих Послуг) Споживача шляхом телефонного дзвінку та/або SMS-листуванням (в т.ч. шляхом використання месенджерів таких як Viber або Telegram) – за телефоном зазначеним у Акті прийому товару, виріб підлягає реалізації. За рахунок виручених від продажу виробу коштів Виконавець покриває витрати на його реалізацію, ремонт та зберігання.
2.18. У випадку відмови Споживача від надання послуг, після погодження всіх умов надання Послуг та початку виконання робіт Виконавцем, Споживач зобов’язаний оплатити надані послуги та втрачає право відмови від них по факту їх завершення, а Виконавець отримує право утримувати Товар до моменту здійснення розрахунків за надані Послуги.
3. Інші умови
3.1. Усі суперечки та розбіжності які виникають між Сторонами під час виконання Договору, мають вирішуватись, в першу чергу, шляхом переговорів та в порядку досудового врегулювання спору.
3.2. Якщо можливості врегулювати питання шляхом досудових переговорів немає, всі суперечки між Сторонами підлягають вирішенню у відповідності до чинного законодавства України.
3.3 Договір набуває чинності тільки після вчинення передачі товару Споживачем Продавцю/Виконавцю для надання Послуг в момент підписання Акта прийому товару, або відправленні товару за допомогою Компанії-перевізника.
3.4 Договір діє до повного виконання Сторонами зобов’язань за ним.
3.5 Продавець/Виконавець має право призупинити в односторонньому порядку надання Послуг за Договором, у випадку порушення Споживачем умов Договору, у тому числі якщо Споживачем вчинено дії, що мають ознаки адміністративного або кримінального правопорушення.
3.6 Виконавець не несе відповідальності за неотриманий, під час надання Послуг, прибуток та інші непрямі витрати.
3.7 Якщо після проведення детальної діагностики було виявлено, що звернення не підлягає гарантійному обслуговуванню, усі транспортні витрати відносяться за рахунок Споживача.
3.8 Споживач підтверджує, що він ознайомився з усіма пунктами цього Договору і згоден з усіма його умовами без будь-якого примусу.
3.9 Продавець/Виконавець застосовує усі розумні засоби збереження конфіденційності персональних даних Споживача, але Споживач погоджується з тим, що Продавець/Виконавець не несе відповідальності за дії третіх осіб, яких було залучено для успішного надання Послуг.
3.10 Продавець/Виконавець несе відповідальність за повну втрату Товару, а також за пошкодження Товару які не були зазначені в описі пошкоджень в Акті прийому товару з вини Виконавця, до моменту видачі Товару Споживачу.
3.11 Відповідальність Виконавця за товар припиняється з моменту його передачі Споживачу або в момент набуття права власності на Товар згідно пункту 2.17 цього Договору.
3.12 Виконавець несе відповідальність за Товар виключно у момент перебування його у приміщеннях магазинів та сервісному-центрі Продавця/Виконавця та не несе відповідальності за будь-яке випадкове пошкодження та/або втрату, коли Товар було передано компанії-перевізнику або третій особі чи авторизованому сервісному центру залученим для надання послуг.
3.13 Пункт 3.10 цього Договору не розповсюджується на випадки вчинення відносно Товару Споживача невстановленими особами таких злочинів як: "крадіжка", "крадіжка зі зломом", "грабіж або розбій", "протиправні дії третіх осіб", в підтвердження чого є Витяг з єдиного реєстру досудових розслідувань кримінальних справ. В цьому випадку Виконавець не відшкодовує Споживачу завданих матеріальних збитків, так як відсутня вина Виконавця у вчиненні злочину, до моменту встановлення винних осіб у вчиненні злочину та отримання від них Виконавцем матеріального відшкодування завданих збитків у порядку визначеним діючим законодавством.
3.14 Продавець/Виконавець не відповідає за втрату споживчих якісних характеристик Товару, протягом тривалого терміну (більше 14 календарних днів) зберігання у приміщенням магазинів та сервісному центрі Продавця/Виконавця.
3.15 Виконавець не несе відповідальності за збереження інформації, що міститься в пам’яті Товару, а також його програмного забезпечення, в т. ч. за розголошення та розповсюдження такої інформації сторонніми особами, що мають доступ до інформації, знаходяться поза зоною впливу та контролю Виконавця, якщо Товар реалізований стороннім особам у порядку п. 2.17. цього Договору.
3.16 Продавець/Виконавець має право в односторонньому порядку змінювати положення Договору та його умов шляхом розміщення їх на Сайті.
3.17 Продавець/Виконавець має право встановлювати та змінювати тарифи на послуги, що надаються відповідно цього Договору.
3.18 Продавець/Виконавець має право обирати на свій розсуд та залучати, без узгодження зі Споживачем, третіх осіб для надання послуг за цим Договором третім особам, уклавши з ними відповідні угоди.
3.19 Продавець/Виконавець зобов’язаний на вимогу Споживача інформувати його про хід надання послуг.
3.20 Споживач зобов’язаний ознайомитись з умовами і положеннями цього Договору до моменту передачі Товару Продавцю/Виконавцю.
3.21 Споживач зобов’язаний здійснити повну та своєчасну оплату за надані Продавцем/Виконавцем Послуги.
3.22 Споживач має надати Виконавцю всю необхідну і достовірну інформацію для надання Виконавцем послуг за цим Договором.
3.23 Споживач несе відповідальність та гарантує, що Товар належить йому на законних підставах та/або він має законне право на розпорядження таким майном. Товар не перебуває під обтяженням, заставою, арештом, щодо нього, відсутні права третіх осіб, Товар не перебуває у розшуку, передача Товару Виконавцю для надання послуг за цим Договором не порушує права третіх осіб.
3.24 Споживач несе відповідальність за несвоєчасну оплату послуг Виконавця, наданих в межах дії цього Договору.
3.25 Споживач несе відповідальність за порушення термінів отримання Товару після завершення робіт (наданих послуг).